U heeft geen producten in de winkelwagen

Verzending & Betalen

Hoe gaat het Verzendproces in zijn werk:
Wij verzenden met PostNL. Als u een bestelling heeft geplaatst, proberen wij zo snel mogelijk uw bestelling te leveren. Als een product op voorraad is, zal deze doorgaans de zelfde dag nog op de post gaan. Vaak is het pakket de eerst volgende werkdag dan bij u in huis. Mocht onverhoopt een artikel niet voorradig zijn, dan proberen wij de bestelling binnen 3 werkdagen alsnog te verzenden. Soms kan het voorkomen dat onze leverancier het product niet op voorraad heeft, dan wordt u middels een mail op de hoogte gebracht. Vaak is het product alsnog snel leverbaar en kan de bestelling met een aantal werkdagen alsnog gewoon bij u afgeleverd worden. Mocht het onverhoopt langer duren, dan nemen wij contact met u op en zorgen wij in overleg met u voor een passende oplossing.


Kosten voor verzending binnen Nederland:
De verzendkosten bedragen € 6,95 per pakket (tot 30kg). Vanaf € 50,- (incl. btw) worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij palletzendingen (meer dan 30kg) zullen wel extra verzendkosten in rekening gebracht worden, hiervoor nemen wij dan contact met u op.
Voor zendingen naar België en Duitsland rekenen wij € 9,95 per zending tot 30kg, bij besteding van € 75,- tot € 125,- geldt er nog een kleine toeslag van € 4,95, boven de € 125,- zijn de verzendkosten voor onze rekening.

Verzendkosten van de landen op een rij:

Nederland € 6,95
België € 9,95
Duitsland € 9,95
Frankrijk € 17,50
Engeland € 17,50
Denemarken € 17,50
Luxemburg € 15,00
Finland € 25,00
Zweden € 25,00
Oostenrijk € 17,50

Pakjegemak voor zendingen binnen Nederland:
Het is mogelijk om uw pakket op een afhaallocatie af te laten leveren van PostNl. Bij het afrekenen kiest u voor: Pakjegemak, er verschijnt een popup waar u het dichtsbijzijnde afhaalpunt kunt selecteren. Voordeel: vaak zijn deze punten langer geopend en kunt u dus ook 's avonds uw pakket afhalen, zo hoeft u dus niet thuis te blijven om een pakket in ontvangst te nemen.


Retourneren van uw bestelling:
Wanneer u uw bestelling wilt retourneren kan dit kosteloos zonder opgave van reden binnen 7 dagen na ontvangst. U dient uw bestelling onbeschadigd/ongebruikt te retourneren in de originele verpakking, het product moet als nieuw te verkopen zijn. Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd is. Dutch Car Detailing zal na ontvangst van de retournering zo snel mogelijk uw volledige factuurbedrag terugstorten, doch uiterlijk binnen 30 dagen. Kosten voor MisterCash, SofortBanking en Paypal worden niet terugbetaald. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer de bestelling beschadigd of onvoldoende gefrankeerd is zal Dutch Car Detailing de retournering niet in behandeling nemen. 

Retourneringen kunnen naar onderstaand adres gestuurd worden.

Dutch Car Detailing
o.v.v. retournering
Oldenkotseweg 18
7157 BV Rekken


Betaling

Mogelijkheden:
U kunt bij ons betalen via vooruitbetaling (overboeking) en iDEAL. Met deze betaaldiensten kunt u gelijk betrouwbaar betalen via internetbankieren van uw eigen bank.

Betalen via vooraf overmaken:
Nadat u een bestelling heeft geplaatst bij Dutch Car Detailing zult u een e-mail ontvangen ter bevestiging van uw bestelling. In deze e-mail staat uw ordernummer en de bankgegevens om uw factuur te kunnen voldoen.

Bankgegevens:
Bankgegevens: ABN AMRO
Rekeningnummer: 41.56.02.688
IBAN: NL43ABNA0415602688 / BIC: ABNANL2A
Ten gunste van: Chris Muller Media
O.V.V: ordernummer

Betaling via iDEAL (Nederland):
Tijdens het bestelproces kiest u voor betaling via iDEAL. U kunt in deze betalingsomgeving uw factuur voldoen, waarna u teruggeleid wordt naar de website van Dutch Car Detailing. Voor iDEAL maken wij gebruik van Sisow, een zogenaamde Payment Service Provider. Dat wil zeggen dat uw iDEAL betaling via Sisow loopt. U betaald aan Sisow en Sisow zorgt voor de betaling aan Dutch Car Detailing.

Betaling via Bancontact/Mr Cash (België):
Tijdens het bestelproces kiest u voor betaling via Bancontact - Mr Cash. U kunt in deze betalingsomgeving uw factuur voldoen, waarna u teruggeleid wordt naar de website van Dutch Car Detailing. Voor Bancontact - Mr Cash maken wij gebruik van Sisow, een zogenaamde Payment Service Provider. Dat wil zeggen dat uw Bancontact - Mr Cash betaling via Sisow loopt. U betaald aan Sisow en Sisow zorgt voor de betaling aan Dutch Car Detailing. Voor Bancontact - Mr Cash betalingen berekenen wij een kleine toeslag, deze zijn door Sisow vastgesteld op 2% + 0,25 per transactie. U vind deze toeslag terug op uw factuur.

Betaling via Sofort Banking:
Tijdens het bestelproces kiest u voor betaling via Sofort Banking. U kunt in deze betalingsomgeving uw factuur voldoen, waarna u teruggeleid wordt naar de website van Dutch Car Detailing. Voor Sofort Banking maken wij gebruik van Sisow, een zogenaamde Payment Service Provider. Dat wil zeggen dat uw Sofort Banking betaling via Sisow loopt. U betaald aan Sisow en Sisow zorgt voor de betaling aan Dutch Car Detailing. Voor Sofort Banking betalingen berekenen wij een kleine toeslag, deze zijn door Sisow vastgesteld op 1% + 0,15 per transactie. U vind deze toeslag terug op uw factuur.

Betaling via PayPal:
Tijdens het bestelproces kiest u voor betalen met PayPal. U wordt doorverwezen naar de PayPal betaalomgeving, u kunt uw betaling voldoen, waarna u teruggeleid wordt naar de website van Dutch Car Detailing. Helaas zijn betalingen met PayPal niet gratis en berekenen wij een kleine toeslag, deze zijn door PayPal vastgesteld op 3,4% + € 0,35 per transactie. U vind deze 'PayPal Fee' terug op uw factuur.

Betaling bij afhalen:
Als u kiest voor betalen bij afhalen, kunt u contant betalen of betalen met de pin.




Need Help?